U bent hier: FAQ
Persoonlijke hulpmiddelen

FAQ (veelgestelde vragen)

Is Prettig Personeel iets voor mij?

Prettig Personeel is ontwikkeld voor MKB'ers in Nederland die op zoek zijn naar een oplossing die hun personeelsadministratie flexibeler, goedkoper en toegankelijker maakt. Een onderneming met 2 tot en met 100 werknemers per vestiging zal al snel de voordelen van de online service merken. Prettig Personeel is niet branche gebonden en past binnen jouw onderneming door middel van eenvoudig aanpasbare sjablonen.

Ik ben dienstverlener aan het MKB; is er een mogelijkheid tot dealership of een partnerschap?

Ja. Prettig Personeel kent een partnerprogramma met een paar varianten, afhankelijk van het doel dat je wilt bereiken. Neem contact op om de best passende vorm door te spreken.

Waarom heet het Prettig Personeel?

Een goede sfeer op de werkvloer is een must. Het motiveert de werknemers en zorgt op de lange termijn voor minder stress. Daarnaast vinden wij dat personeelszaken een prettige bezigheid moet zijn die voor heel wat ondernemers een stuk eenvoudiger kan. De combinatie tussen Prettig en Personeel was dus snel gemaakt. En het klinkt natuurlijk wel erg lekker!

Wie is Esther Ladage en hoe lang bestaat Prettig Personeel?

Met haar P&O achtergrond en MKB ervaring weet Esther wat er speelt bij ondernemers met personeel. Zij vond dat er geen handige tools voor personeelszaken waren en wilde daar wat aan veranderen. Samen met haar man Jean-Paul heeft zij sinds 2003 een internetbedrijf en samen met het technisch team hebben zij Prettig Personeel ontwikkeld en in 2009 gelanceerd. Zest Software heeft het systeem in beheer en draagt zorg voor onderhoud en updates.

Waar kan ik terecht met vragen of opmerkingen?

Tijdens kantoortijden kun je altijd bellen met de mensen achter Prettig Personeel. Zowel technische als inhoudelijke vragen over personeelszaken behandelen wij graag. In de toekomst kun je ons ook bereiken via Skype.

010 416 4705, of info@prettigpersoneel.nl

Behandelen jullie ook inhoudelijke vragen over personeelszaken?

Jazeker. Prettig Personeel beschikt over een groot netwerk van HR professionals en ontzorgt ondernemers. Stel je vraag 7 dagen per week via e-mail info@prettigpersoneel.nl en je krijgt binnen 24 uur antwoord.

Wat zijn de kosten?

Voor meer informatie over de tarieven kun je hier terecht.

Hoe lang duurt een abonnement?

Het abonnement wordt aangegaan voor de periode van 1 maand en zal zonder schriftelijke opzegging door een der partijen met steeds een gelijke periode worden verlengd. Voor meer informatie raden we je aan de algemene voorwaarden te lezen.

Hoe snel kan ik beginnen?

Omdat we weten dat je hoogstwaarschijnlijk een hands-on mentaliteit hebt, zorgen wij ervoor dat je direct aan de slag kunt. Via deze link maak je eenvoudig en vrijblijvend een account aan die ook nog eens de eerste maand geheel gratis is. Na enkele minuten kun je beginnen met jouw online personeelsadministratie.

Wil je verder met het systeem, maar zie je op tegen het invoeren van historische dossiers en het doen van alle instellingen? Neem dan contact op voor onze handige implementatieservice. Uitgevoerd door HR professionals in het MKB.

Is Prettig Personeel "What you see is what you get" of zijn er mogelijkheden voor maatwerk?

Een standaardabonnement is "what you see is what you get". Je kunt de look & feel aanpassen naar je eigen bedrijf door een logo te uploaden en de kleurstelling aan te passen. Maatwerk in de functionaliteit is mogelijk. Vraag naar de mogelijkheden en we stellen graag een offerte voor je op.

Is het veilig?

Ja. Alle data wordt versleuteld verwerkt via een https verbinding. Daarnaast draait de service op 2 verschillende externe servers die naar elkaar een back-up schrijven. Dit betekent dat uw data niet verloren kan gaan. Tot slot wordt de onderliggende technologie (plone) gebruikt door organisaties als NASA en CIA. Een prettig idee.